Lees hier het antwoord op veelgestelde vragen.

 

Verzenden

 

Hoe worden de producten verzonden?

De producten worden verzonden via PostNL als pakketpost of op verzoek als briefpost.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Pakketpost  t/m 2kg Welke landen
6,95 Nederland
 

 

13,00

 

 

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koningkrijk (UK), Zweden

 

 

18,50

 

 

Bulgarije, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Letland, Litouwen, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Tjechië, Zweden, Zwitserland

 

 

Briefpost t/m 20 gram 20 – 50 gram 50-100 gram 100-250gram 250g-2kg
Nederland 0,78 1,56 2,34 3,12 3,90
België 1,33 2,66 3,99 6,65 9,31

Verzenden per brievenbuspost is op eigen risico en alleen op verzoek.

 

De prijzen zijn in euro’s.

Standaard wordt alles via pakketpost aangemeld in verband met de track and trace op de zending. Indien je gebruik wil maken van de goedkopere brievenbuspost optie dien je eerst contact met mij te leggen. Verzending via de brievenbus is op eigen risico met betrekking tot schade en/of verlies van de producten.

Woon je buiten een van bovengenoemde landen, neem dan even contact op met mij.

 

Kan ik de producten ook op een andere manier laten verzenden?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

 

Is het mogelijk om de producten op te halen?

Ja, je kunt via de mail een afspraak met mij maken of je kan het afhalen als we op evenementen aanwezig zijn.

 

Betalen

 

Hoe kan ik betalen?

Via directe bankoverschrijving of via ideal en paypal. Bij afhalen is het ook mogelijk om contant te betalen of te pinnen.

Staan we op een evenement, dan kan het contact of via de pin.

 

Producten

 

Zien de producten er precies zo uit als op de foto?

Nee, de producten kunnen afwijken van de foto. De foto’s dienen als voorbeeld.

Bij gebruikte producten wordt zoveel mogelijk de foto getoond van het daadwerkelijke product.

 

Is een product nieuw?

Ja, mits er specifiek in de omschrijving anders vermeld staat is het product gewoon nieuw.

 

Het product wat ik wil hebben is uitverkocht! Wat nu?

Neem dan contact met mij op. Wie weet komen de producten binnenkort weer binnen. Verder geldt natuurlijk hoe meer vraag, hoe eerder ik iets opnieuw zal bestellen.

 

Je hebt niet het product wat ik wil hebben, kan ik het wel bestellen?

Mocht er een product niet in de webshop staan, waar je wel naar op zoek bent. Neem dan even contact met mij en ik ga kijken of eraan te komen is.

 

Ik ben niet tevreden met mijn aankoop, wat nu? 

Je mag binnen 14 dagen het product retourneren. Bij binnenkomst zullen wij de klacht behandelen en het geld terugstorten. Let wel op dat retour kosten voor eigen rekening zijn. Neem ten alle tijden eerst even contact met ons op als je niet tevreden bent.

 

Ik wil bij jou en Letters and Lights een bestelling plaatsen. Hoe werkt dit dan met de verzendkosten?

Wanneer je zowel bij ons als bij Letters en Lights besteld, zullen wij de verzendkosten 1 maal berekenen. Je kunt dan via de contact pagina even contact leggen met ons. Vanuit een van de webshops ontvang je dan gewoon een kortingscode om de verzendkosten  te laten vervallen.

 

Ik zoek een specifieke miniatuur, maar je hebt hem niet. Kan je hem wel krijgen?

Ja wil ik graag zeggen, maar helaas lukt het niet altijd. Wel kan ik altijd gaan zoeken voor je, gezien ik vaker ook met collega’s uit het buitenland ruil/inkoop. Zoek gewoon even contact via de site en ik kom erop terug.

 

Mijn bestelling is niet juist binnengekomen, wat nu?

Oei, dat is niet de bedoeling. Neem even contact op en we gaan kijken hoe we het kunnen oplossen.

 

Ik heb het elders goedkoper gezien. Wat doe je hieraan?

Dat kan natuurlijk gebeuren, wij hebben geen laagste prijsgarantie. Wel zien we graag de link, waar het goedkoper is, zodat wij kunnen kijken of onze prijs nog courant is.