Lees hier het antwoord op veelgestelde vragen.
Verzenden
Waar is mijn bestelbevestiging?
Op het moment komen bestelbevestigingen niet bij iedereen aan. Waarom, dat weten we nog niet. Het is gecontroleerd en staat goed ingesteld, maar toch krijgt men de bevestiging niet of krijgen ze die in spambox. Geen zorgen, de bestellingen komen gewoon bij ons binnen en met het verzenden krijg je wel automatisch update via de mail.
Heb je na een week nog niets vernomen, neem dan even contact op.
Wanneer versturen jullie?
We proberen altijd zo snel mogelijk. 2 keer week vertrekken pakketten met PostNL. Over algemeen worden pakketten op dinsdag en zaterdag aan vervoerder aangeboden. Dag voor verzenden zijn wij in de opslag om pakketten te verzamelen. Dus bestellingen op dag van verzenden of te laat in de avond ervoor kunnen pas bij de volgende run worden meegenomen.
Hoe worden de producten verzonden?
De producten worden verzonden via PostNL als pakketpost.
Wat zijn de verzendkosten?
Pakketpost t/m 2kg | Welke landen |
7,49 | Nederland |
13,00 | België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje |
?? | Ander land, vraag er gerust naar. EU is over al gemeen geen issue. |
De prijzen zijn in euro’s.
Standaard wordt alles via pakketpost aangemeld in verband met de track and trace op de zending.
Kan ik de producten ook op een andere manier laten verzenden?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
Is het mogelijk om de producten op te halen?
Nee, afhalen is niet meer mogelijk
Afhandeling
Hoe kan ik betalen?
Via ideal en paypal.
Staan we op een evenement, dan kan het contant of via de pin.
Ik wil mijn bestelling (deels) terugsturen, hoe werkt dit?
Het is altijd jammer te horen als iemand niet tevreden is. Uiteraard bieden wij altijd de optie dat je het terug mag sturen binnen 14 dagen. Mail ons even en wij zullen dan een retourformulier toesturen.
Producten
Zien de producten er precies zo uit als op de foto?
Nee, de producten kunnen afwijken van de foto. De foto’s dienen als voorbeeld.
Bij gebruikte producten wordt zoveel mogelijk de foto getoond van het daadwerkelijke product.
Is een product nieuw?
Ja, mits er specifiek in de omschrijving anders vermeld staat is het product gewoon nieuw.
Vooral bij Miniaturen komt het voor dat ze niet nieuw zijn. Dit omdat het natuurlijk collector’s items zijn en we toch regelmatig oudere sets proberen te bemachtigen.
Het product wat ik wil hebben is uitverkocht! Wat nu?
Neem dan contact met ons op. Wie weet komen de producten binnenkort weer binnen. Verder geldt natuurlijk hoe meer vraag, hoe eerder we iets opnieuw bestellen.
Je hebt niet het product wat ik wil hebben, kan ik het wel bestellen?
Mocht er een product niet in de webshop staan, waar je wel naar op zoek bent. Neem dan even contact met ons en we gaan kijken of eraan te komen is.
Ik ben niet tevreden met mijn aankoop, wat nu?
Je mag binnen 14 dagen het product retourneren. Bij binnenkomst zullen wij de klacht behandelen en het geld terugstorten. Let wel op dat retour kosten voor eigen rekening zijn. Neem ten alle tijden eerst even contact met ons op als je niet tevreden bent.
Ik wil bij jou en Letters and Lights een bestelling plaatsen. Hoe werkt dit dan met de verzendkosten?
Wanneer je zowel bij ons als bij Letters en Lights besteld, zullen wij de verzendkosten 1 maal berekenen. Je kunt dan via de contact pagina even contact leggen met ons. Vanuit een van de webshops ontvang je dan gewoon een kortingscode/oplossing om de verzendkosten te laten vervallen.
Ik zoek een specifieke miniatuur, maar je hebt hem niet. Kan je hem wel krijgen?
Ja willen we graag zeggen, maar helaas lukt het niet altijd. Wel kunnen we altijd gaan zoeken voor je, gezien we vaker ook met collega’s uit het buitenland ruilen/inkopen. Zoek gewoon even contact via de site en we komen erop terug.
Mijn bestelling is niet juist binnengekomen, wat nu?
Oei, dat is niet de bedoeling. Neem even contact op en we gaan kijken hoe we het kunnen oplossen.
Ik heb het elders goedkoper gezien. Wat doe je hieraan?
Dat kan natuurlijk gebeuren, wij hebben geen laagste prijsgarantie. Wel zien we graag de link, waar het goedkoper is, zodat wij kunnen kijken of onze prijs nog courant is.
Ik heb een order geplaatst met een pre order artikel. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Wanneer je een order plaatst met in de order ook een pre order artikel, dan wordt deze verzonden op het moment dat deze compleet is. In dit geval wanneer de pre order uit komt.
Mijn mini is verbogen binnengekomen. Kan dit gerepareerd worden?
Sorry, helaas komt dit voor omdat het resin modellen zijn. In de zomer kan direct zonlicht zelfs ervoor zorgen dat een mini ombuigt. Maar er is een oplossing. Daarvoor heb je bakje met heet water nodig, ijskoud water, eventueel pincet en natuurlijk een doek. Doop de mini met pincet in het warme water. Hierdoor wordt de mini buigzaam/slap. Buig de mini in goede positie en doop deze in het koude water. Door het koude water wordt de mini weer stevig. Let wel op dat je de mini niet te lang in het hete water zit.
hoe groot zijn de miniaturen?
er zit zeker verschil. Hier een drie tal fotos om een idee te geven.